Deze website maakt gebruik van cookies. We gebruiken cookies om instellingen te onthouden en je bezoek soepeler te laten verlopen. Daarnaast gebruiken we ook cookies voor de verbetering van de website en het verzamelen en analyseren van statistieken. Lees meer over cookies

Caroline C.M. Lavell

Ombudsvrouw

Als ombudsvrouw ben ik er voor ouders en kinderen en volwassenen die op de LATER-poli komen en bied ik een luisterend oor. Soms is er meer nodig dan een luisterend oor en ga ik samen, vaak ook met de zorgprofessional, op zoek naar een oplossing door vooral laagdrempelig met elkaar in gesprek te gaan. Door goed te luisteren, te kijken, oprechte aandacht en begrip voor elkaar kunnen oplossingen voor problemen makkelijker gevonden worden. Bij alle gesprekken is de vertrouwelijkheid gewaarborgd en zal ik vanuit mijn onafhankelijke rol meedenken, bemiddelen en zo nodig verwijzen.

Ik vind het mooi om vanuit de ontmoeting met hart en ziel er voor mensen te kunnen zijn. Dat maakt dit werk zo enorm waardevol en inspirerend.

Kennis & ervaring

Werkervaring

    • 2021-2022: Klachtenbemiddelaar en patiënt supporter bij mogelijke calamiteiten, UMC Utrecht
    • 2013-2021: Klachtenfunctionaris en cliëntcontactpersoon bij mogelijke calamiteiten, Diakonessenhuis Utrecht
    • 2011-2013: Projectmanager Blue Ribbon
    • 2009-2011: Teamleider team Training & Ontwikkeling, UMC Utrecht
    • 2008-2011: Coach bij interne coachpool UMC Utrecht
    • 2003-2009: Adviseur Bedrijfsopleidingen, UMC Utrecht
    • 1998-2003: Opleidingscoördinator, UMC Utrecht


Opleiding

  • Algemene Letteren, Specialisatie Communicatiekunde, Rijksuniversiteit Utrecht
  • Basisopleiding Vertrouwenspersoon Ongewenste Omgangsvormen en Integriteit
  • Opleiding Mediation voor Professionals, School voor Mediation Zeist
  • Leergang Coaching voor Professionals, School voor Coaching Leiden

Contact